ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ **
· Ας βγούμε, επιτέλους, απ' το καβούκι μας...
· Κωστή Παλαμά -Τὸ πανηγύρι στὰ σπάρτα
· Paradox thinks of our days! Τα παράδοξα των καιρών μας!
Ας βγούμε, επιτέλους, απ' το καβούκι μας...
Posted: 09 Jul 2009 01:39 PM PDT
... ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΕΡΑ!!
25 χρόνια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση απεκόμισα πολλά οφέλη κι εμπειρίες από την επικοινωνία με τους μικρούς μου μαθητές και σίγουρα έγινα ‘σοφότερος’ και ‘δυνατότερος’. Όμως συν τοις άλλοις φέρω μέσα μου και την απογοήτευση, γιατί δεν μπόρεσα σε ένα μεγάλο ποσοστό να προσφέρω και να δημιουργήσω όσα θα ήθελα.
Πάντα γύρω μου πολιορκούμουν από τα εκάστοτε εκπαιδευτικά συστήματα, που ποτέ δεν έβρισκαν καταφύγιο ν’ απαγκιάσουν, αφού κάθε τόσο άλλαζαν ανάλογα με τις ανερχόμενες κυβερνήσεις. Αυτό που περισσότερο με κούρασε και με κουράζει είναι η συσσώρευση γνώσεων στο δημοτικό –αλλά και στις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπ/σης –με αποτέλεσμα τα παιδιά και οι δάσκαλοι να χάνονται στην κυριολεξία μέσα σ’ αυτή τη δίνη της πίεσης και του καταναγκασμού.
Δε λέω πρέπει να βρουν δουλειά όλοι, όσοι εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά να γίνεται προσπάθεια να εκπροσωπούνται σχεδόν όλες οι επιστήμες σ’ αυτήν την ευαίσθητη ηλικία και να γίνονται ενέργειες τέτοιου τύπου εις βάρος των παιδιών δεν το δέχομαι με τίποτα. Ας βρεθούν άλλοι τρόποι.Το παιδί έχει την ανάγκη να μάθει αλλά και να παίξει. Όπως ένας μεσήλικας θέλει να πάει στο καφενείο , να βγει στην αγορά, να επικοινωνήσει , έτσι και το παιδί πρέπει να εκφραστεί αβίαστα μ’ αυτό που του αρέσει σ' αυτή την ευαίσθητη και κρίσιμη ηλικία, ειδεμή το δυσαναπλήρωτο κενό θα έχει επιπτώσεις στη ψυχοσωματική υγεία του και κατ’ επέκταση στην κοινωνία που ζει.Εδώ τι γίνεται.... Πηγαίνει το παιδί το πρωί στο σχολείο με μια ασήκωτη σάκα-εφόσον πρέπει να χωρέσουν μέσα όλα τα βιβλιοτετράδια της ημέρας και μετά πολλά παιδιά που οι γονείς τους εργάζονται συνεχίζουν στο ολοήμερο σχολείο –καλός θεσμός στη θεωρία , απαράδεκτος στην πράξη.Εκεί του 'φορτώνονται' εκτός από την απαραίτητη προετοιμασία με την ενισχυτική διδασκαλία για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας και μαθήματα , που το παιδί τα έκανε ήδη το πρωί., όπως Αγγλικά, εικαστικά κτλ. Φεύγει από το ολοήμερο σχολείο και συνεχίζει τον αγώνα του στα ιδιωτικά φροντιστήρια- δώσ’ του πάλι Αγγλικά κι άλλες ξένες γλώσσες κ.ο.κΣτην καλύτερη περίπτωση ο μαθητής, με το πέρασμα των χρόνων, άντε να περάσει με τα χίλια βάσανα σε κάποια σχολή και να πάρει ένα χαρτί που λέγεται «πτυχίο» κι ας το να περιμένει. Κι όλα αυτά με το απαράδεκτο θεσμό των Πανελλαδικών εξετάσεων, όπου το παιδί κρίνεται μεμιάς πολλές φορές για όλη του τη ζωή με το να δώσει εφάπαξ 6 μαθήματα.Φτάνουμε έτσι σε ένα σημείο κόπωσης κι απαξίωσης απ’ τα περισσότερα παιδιά και μερικά απ’ αυτά ωθούνται και σε βίαιες αντιδράσεις για να ακουστεί η φωνή τους και να δικαιωθούν εφόσον μέχρι να μεγαλώσουν κανείς δεν αφουγκράστηκε τις πραγματικές του ανάγκες και το αγνόησαν.Προσπάθησα να συμπυκνώσω τα όσα με προβληματίζουν, ως δάσκαλο, για να αντιπαραβάλλω το δικό μας εκπαιδευτικό σύστημα με αυτό για παράδειγμα της Δανίας, όπου στα σχολεία της μικρής αυτής χώρας οι νέοι παίρνουν ‘άριστα’ στο να είναι νέοι.Συγκεκριμένα το άγχος της βαθμολογίας είναι άγνωστο για τους Δανούς μαθητές. Οποιαδήποτε ιδέα για την ιεράρχηση των μαθητών είναι απαράδεκτη. Θα αντέβαινε στην ισότητα , στην οποία είναι βασισμένη η σοσιαλδημοκρατία τους. Οι καθηγητές όπως και οι γονείς προσπαθούν πάντα να βρίσκουν τα θετικά. Αυτό που μετράει για κείνους είναι να είσαι ο εαυτός σου και να αισθάνεσαι καλά.Ανάμεσα στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, πολλοί μαθητές κάνουν μια ‘παύση’, για να ασχοληθούν μ’ αυτά με τα οποία παθιάζονται: αθλητισμό , τέχνη , περιβάλλον. Το διάστημα αυτό σύμφωνα με λόγια των ίδιων των παιδιών μεγάλωσαν, ονειρεύτηκαν, έμαθαν να ζουν και να συμφιλιώνονται με τους άλλους, σκέφτηκαν τη ζωή.Άλλα δύο χρόνια στο Λύκειο και θα κάνουν και πάλι μία ‘παύση’. Για ένα χρόνο , για να βγουν στο δρόμο, να δουλέψουν. Οι νεαροί Δανοί το θεωρούν «επικίνδυνο» να ριχτούν αμέσως στις σπουδές , αφού αυτή είναι η στιγμή για να αποκτήσουν εμπειρίες, να δοκιμαστούν, να ωριμάσουν έξω απ’ το πλαίσιο της οικογένειας.Η αναχώρηση από το σπίτι των γονιών εντάσσεται σε μια πορεία προς την αυτονομία , που ξεκινάει από την ηλικία των 13-15 ετών, με αμειβόμενες μικροδουλειές(ταμία, πωλητή, εφημεριδοπώλη)και συνεχίζεται με την καταβολή, από την ηλικία των 18 ετών μιας κρατικής οικονομικής αρωγής (περίπου 300 ευρώ).Στη χώρα αυτή των 5,4 εκατομμυρίων κατοίκων , όπου η φορολογία μπορεί να φτάσει το 80% των εισοδημάτων , οι σπουδές είναι δωρεάν και όλοι έχουν δικαίωμα σε έξι χρόνια κρατικών υποτροφιών, καθώς και δάνεια με προνομιακούς όρους, όποια κι αν είναι τα εισοδήματα των γονιών τους.. Ο συνδυασμός των δύο μπορεί να καταλήξει σε σχεδόν 1.000 € το μήνα«Εδώ οι νέοι έχουν δικαίωμα να κάνουν λάθος στη διαδρομή τους, δικαίωμα στο δισταγμό και στην περιπλάνηση», σχολιάζει ο Γάλλος κοινωνιολόγος Ντομινίκ Μπουσέ , ο οποίος διδάσκει και ζει στη Δανία. «Μπορεί να αλλάξει κατεύθυνση, να κάνει μια παύση, να ξαναρχίσει αργότερα σ’ έναν άλλο τομέα.Κάθε διαδρομή είναι σεβαστή, η ιδέα της αποτυχίας δεν υφίσταται. Γιατί; Διότι η κυρίαρχη ιδέα , την οποία συμμερίζονται οι εργοδότες, είναι πως σημασία έχει ‘να βρεις τον εαυτό σου’ και πως ένα βιογραφικό δε συνοψίζεται σ’ ένα κατάλογο με διπλώματα, όπως γίνεται στη χώρα μας.“Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι κυρίως είναι η προσωπικότητα”, λέει ο Βαχ Σόρενσεν, πρόεδρος της επιχείρησης τηλεπικοινωνιών TDC. «Τι μικροδουλειές έχεις κάνει; Τι ταξίδια; Τι εμπειρίες ηγεσίας έχεις; Εθελοντικής εργασίας; » Επιπλέον, σε μια χώρα όπου το ποσοστό ανεργίας είναι 1,6%, ο νεαρός πτυχιούχος είναι περιζήτητος.
Θέτω τις προσωπικές απόψεις και τους προβληματισμούς μου , που πηγάζουν απ’ την πολυετή εμπειρία στο χώρο της εκπαίδευσης, σε συνδυασμό με τα στοιχεία που σας παραβάλλω απ’ την εφημερίδα ‘βιβλιοχαρτοπωλικό βήμα’ για να κατανοήσουμε και να αφουγκραστούμε ο καθένας από μας τα όποια προβλήματα της παιδείας μας, χωρίς ωστόσο να γίνουμε Δανία αλλά τουλάχιστον να λάβουν κάποιοι υπόψη τους τα θετικά άλλων ευρωπαϊκών χωρών και να πάψουν επιτέλους να παίζουν με τις παιδικές ψυχές!
Matziris Kostas - δάσκαλος
Κωστή Παλαμά -Τὸ πανηγύρι στὰ σπάρτα
Posted: 09 Jul 2009 05:01 AM PDT
Γιὰ κοίτα πέρα καὶ μακριὰ τὶ πανηγύριποὺ πλέκουν τὰ χρυσὰ τὰ σπάρτα στὸ λιβάδι!Στὸ πανηγύρι τὸ πανεύοσμο ἀπ᾿ τὰ σπάρταμὲ τὴ γλυκιὰν ἀνατολὴ γλυκοξυπνώνταςνὰ τρέξω βούλομαι κι ἐγὼ στὸ πανηγύρι,θησαυριστὴς νὰ κλείσω μὲς τὴν ἀγκαλιά μουσωροὺς τὰ ξανθολούλουδα καὶ τὰ δροσάνθια,κι ὅλο τὸ θησαυρὸ νὰ τονε σπαταλέψωστὰ πόδια τῆς ἀγάπης μου καὶ τῆς κυρᾶς μου.Ὅμως βαθιὰ εἶναι τὸ ξανθόσπαρτο λιβάδι.Κι ὅπως μιᾶς πρόσχαρης ζωῆς εἴκοσι χρόνωνκόβει τὸ λευκοστόλισμα θανάτου λύπη,ἔτσι τὸν ἄκοπο γοργὸ μοῦ κόβει δρόμοἀτέλειωτος ἀνάμεσα ξεφυτρωμένοςὁ κακὸς δρόμος μὲς τὰ βάλτα καὶ στὰ βούρλα.Τ᾿ ἀγκαθερὰ φυτὰ ξεσκίζουνε σὰ νύχιακαὶ σὰν τὰ ξόβεργα τὸ χῶμα παγιδεύειτοῦ κάμπου τοῦ κακοῦ στὰ βούρλα καὶ στὰ βάλτα,ἐκεῖ ποὺ στὸ φλογόβολο τὸ ἁψὺ τοῦ ἥλιου(ποῦ δρόσος μιᾶς πνοῆς; ποῦ σκέπασμα ἑνὸς δέντρου;)σὰν ἀστραπὴ ἀργυρὴ χτυπάει τὰ μάτια ἡ ἅρμη.Λιγοψυχῶ, λυγίζομαι, παραστρατίζω,κι ἀποκάνω καὶ πέφτω, κι ἀποκαρωμένοςνοιώθω στὸ μέτωπο τ᾿ ἀγκάθια, καὶ στὰ χείλιανοιώθω τὴν πίκρα τῆς ἁρμύρας, καὶ στὰ χέριανοιώθω τὴ γλίνα τῆς νοτιᾶς, καὶ στὰ ποδάριανοιώθω τὸ φίλημα τοῦ βάλτου, καὶ στὰ στήθηνοιώθω τὸ χάιδεμα τοῦ βούρλου, νοιώθω ἐντός μουτὴ μοίρα τοῦ γυμνοῦ καὶ τ᾿ ἀνήμπορου κόσμου.(Ὦ! ποῦ εἶσαι, ἀγάπη καὶ κυρά μου;) Καὶ σὲ βάθηδειλινῶν πορφυρῶν, πλούσια ζωγραφισμένων,τὸ πανηγύρι ποὺ χρυσᾶ τὰ σπάρτα πλέκουν,τὸ πανηγύρι τὸ πανεύοσμο στὰ σπάρτα,μὲ βλέπει, μὲ καλεῖ, καὶ μὲ προσμένει ἀκόμα.(Κ. Παλαμάς)
Ο ποιητής δεν έχει ακόμα κλείσει τα σαράντα του κι όμως νιώθει πως βρίσκεται μακριά από το μαγευτικό «πανηγύρι στα σπάρτα». Αυτό το πανηγύρι τον πρόσμενε σε όλη του τη ζωή. Διατυπώνει όμως παράπονα ενάντια στον ίδιο του τον εαυτό και τη μοίρα του, ενάντια στην απραγμοσύνη και τη δειλία του. Τον κόσμο τον βλέπει σαν άφθαστο κάλλος: «χρυσά σπάρτα», «πανηγύρι πανεύοσμο», «ξανθολούλουδα», «δροσάνθια», «ξανθόσπαρτο λιβάδι».
Επίσης τον βλέπει και σαν ανικανοποίητη επιθυμία: πιστεύει ότι τα εμπόδια στο δρόμο του όπως, «ο θάνατος της γυναίκας του», «αγκαθερά φυτά», «βούρλα», «βάλτα», «αγκάθια», «πίκρα της αρμύρας», «γλίνα της νοτιάς» είναι στοιχεία αξεπέραστα γι΄αυτόν. Το πανηγύρι φαντάζει μακριά γι΄ αυτόν, θέλει όμως να παραβρεθεί σ΄αυτό το πανηγύρι: «να τρέξω βούλομαι κι εγώ στο πανηγύρι».
:«Λιγοψυχώ, λυγίζομαι, παραστρατίζω, κι αποκάνω και πέφτω». Μέσα στις προσπάθειές του αυτές υποκύπτει. Από την άλλη όμως «το πανηγύρι το πανεύοσμο στα σπάρτα, με βλέπει, με καλεί, και με προσμένει ακόμα». Εδώ διαγράφεται ένας αισιόδοξος τόνος. Υπάρχει κάτι στον ορίζοντα που τον περιμένει κι αυτό είναι ο αγώνας που πρέπει να κάνει για να το αγκαλιάσει
«...νιώθω εντός μου τη μοίρα του γυμνού και του ανήμπορου κόσμου» Αυτός ο στίχος είναι το τελικό συμπέρασμα από την εμπειρία, το σημείο του ποιήματος. Ο ποιητής νικιέται από την αντίσταση και πέφτει συντετριμμένος στη μέση της πορείας του. Δεν είναι ο άνθρωπος ο δυνατός της δράσης.
................................................Καὶ σὲ βάθηδειλινῶν πορφυρῶν, πλούσια ζωγραφισμένων,τὸ πανηγύρι ποὺ χρυσᾶ τὰ σπάρτα πλέκουν,τὸ πανηγύρι τὸ πανεύοσμο στὰ σπάρτα,μὲ βλέπει, μὲ καλεῖ, καὶ μὲ προσμένει ἀκόμα.-
από το πράσινο χαμομηλάκι .-
&* &* Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο nikos60 σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Καλημέρα κύριε Σταμάτη. Είχα κατέβει Καλαμάτα για σαββατοκύριακο και μας έφαγε η ζέστη.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/nikos60/
**Φίλε Νίκο , καλησπέρα...κατεβαίνοντας ..έπρεπε να πάρεις ένα όφωνο για να πιούμε έναν καφέ ή να περνούσες από το Κ.Υ. Μελιγαλά να τα λέγαμε κι΄από κοντά .- Καλό σου Σ/Κ ! Φιλικότατα Σταμάτης .-
από stamos1 στις 14:32, 10 Ιουλίου 2009
** Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο Lion54 σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Καλό Σαββατοκύριακο Σταμάτη.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/Lion54/ .-
~* &* Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο SOURTAFERTA σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - eyxaristv para poly- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/SOURTAFERTA/ .-
** Κολύμβηση βρεφών και νηπίων.......
Posted: 10 Jul 2009 11:31 AM PDT
Η «κολύμβηση βρεφών και νηπίων» είναι μια δραστηριότητα εξαιρετικά ευχάριστη και ωφέλιμη. Ξεκίνησε από τη Γερμανία το 1970, στηριζόμενη στην άποψη ότι το κολύμπι σε ζεστό νερό θα είναι οικείο στα μικρά παιδιά, καθώς θα μοιάζει με την κατάσταση που βιώνει το έμβρυο μέσα στο «υδάτινο περιβάλλον» της μητρικής κοιλιάς. Έτσι, λοιπόν, ξεκίνησαν τα πρώτα πειραματικά προγράμματα, προβάλλοντας τη θέση ότι «όσο πιο νωρίς ξεκινήσουν τα παιδιά το κολύμπι, τόσο πιο ομαλά θα προσαρμοστούν στο υγρό στοιχείο και τόσο πιο καλοί ενήλικοι κολυμβητές θα έχουν τη δυνατότητα να γίνουν».Η εφαρμογή, μάλιστα, των προγραμμάτων έδειξε από νωρίς ότι τα οφέλη της «κολύμβησης βρεφών και νηπίων» είναι μοναδικά, καθώς συνεισφέρουν στην όλη θετική ανάπτυξη του παιδιού.
Ειδικότερα:* Το κολύμπι από τόσο μικρή ηλικία βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν τις κινητικές και νοητικές τους δεξιότητες. Έτσι, ένα βρέφος 6-12 μηνών μαθαίνει να κρατά την αναπνοή του με το κεφάλι μέσα στο νερό καθώς επίσης και να επιπλέει σε ύπτια θέση. Έρευνες, επίσης, έχουν αποδείξει ότι η αναζωογονητική επίδραση των μαθημάτων μπορεί να βοηθήσει στην καλλιέργεια της εξυπνάδας, της συγκέντρωσης καθώς και των άλλων αντιληπτικών ικανοτήτων των παιδιών.
* Ακόμη, αξιοσημείωτη είναι η συμβολή αυτών των μαθημάτων στη βελτίωση των συνηθειών ύπνου και διατροφής. Χάρη στην καταπραϋντική ιδιότητα του νερού τα μωρά ηρεμούν μέσα στην πισίνα και τελικά γίνονται πιο ήσυχα και στην καθημερινότητά τους.
* Επιπλέον, η συμμετοχή σε τέτοια προγράμματα βοηθά στην κοινωνικοποίηση των παιδιών και στην ισχυροποίηση του δεσμού γονέα-παιδιού (καθώς ουσιαστικά το παιδί εκπαιδεύεται στα χέρια της πιο οικείας και αγαπημένης του μορφής, της μητέρας ή του πατέρα).
* Επίσης, το ευχάριστο περιβάλλον της πισίνας σε συνδυασμό με το χαρακτήρα παιχνιδιού που έχουν τα μαθήματα, προσφέρει μια διασκεδαστική και απολαυστική εμπειρία στα παιδιά.Για την επίτευξη, βέβαια, όλων των παραπάνωαπαιτείται χρόνος, υπομονή και επανάληψη. Σε καμία περίπτωση το παιδί δεν πρέπει να πιέζεται να κάνει κάτι που δε θέλει αλλά πρέπει το μάθημα να ακολουθεί τους ρυθμούς εκείνους που υπαγορεύονται από την δεκτικότητα του παιδιού και τις ικανότητες της ηλικίας του.Ασφαλώς, δεν πρέπει να παραβλέπουμε εντελώς και κάποιους κινδύνους που ενδεχομένως να ελλοχεύουν κατά τη διάρκεια αυτών των μαθημάτων. Ενδεικτικά:
* Αν και αντανακλαστικά τα μωρά κρατούν την αναπνοή τους κάτω από το νερό ως την ηλικία των 3-6 μηνών κλείνοντας το λάρυγγα τους, αυτό δε σημαίνει ότι το κολύμπι και η κατάδυση είναι απόλυτα ασφαλείς, ώστε να εκτελούνται χωρίς επίβλεψη.
* Ακόμη, υπάρχει ο κίνδυνος μολύνσεων (κυρίως για τα αυτιά, το φάρυγγα και την ρινική κοιλότητα), ο οποίος μπορεί να αποφευχθεί επιλέγοντας μικρές και όχι πολυσύχναστες πισίνες, όπου το νερό καθαρίζεται και φιλτράρεται τακτικά.
* Τέλος, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υποτιμάται ο κίνδυνος της υποθερμίας. Η χαμηλή θερμοκρασία του νερού και του αέρα, σε συνδυασμό με το ανεπαρκές σκούπισμα και ζέσταμα μετά το κολύμπι μπορεί να ρίξουν τη θερμοκρασία του σώματος. Γι αυτό συνιστάται μετά το μάθημα το παιδί να σκουπίζεται καλά, να ντύνεται με στεγνά ρούχα και να πίνει κάτι ζεστό.Αναμφίβολα τα προγράμματα «κολύμβησης βρεφών και νηπίων» έχουν ως απώτερο στόχο την εκμάθηση των βασικών κολυμβητικών δεξιοτήτων. Ωστόσο τα οφέλη είναι πολύ μεγαλύτερα και ουσιαστικά καθώς τίθενται οι βάσεις όχι μόνο για την σωματική αλλά την πνευματική ανάπτυξη των παιδιών.-baby.gr
**I Can Only Imagine: Το θαύμα της Αγάπης
Posted: 10 Jul 2009 06:23 AM PDT
**I Can Only Imagine: Το θαύμα της Αγάπης
Posted: 10 Jul 2009 06:23 AM PDTI Can Only Imagine I can only imagine What it will be like When I walk By your side I can only imagine What my eyes will see When your face Is before me I can only imagineI can only imagine [Chorus:]Surrounded by Your glory, what will my heart feel Will I dance for you Jesus or in awe of you be still Will I stand in your presence or to my knees will I fall Will I sing hallelujah, will I be able to speak at all I can only imagineI can only imagine I can only imagine When that day comes And I find myself Standing in the Son I can only imagine When all I will do Is forever Forever worship You I can only imagineI can only imagine[Chorus]I can only imagine [x2]I can only imagineWhen all I will do Is forever, forever worship youI can only imagineευχαριστούμε videakiatl:
http://videakiatl.blogspot.com/2009/07/i-can-only-imagine.html ..... This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now .-
**Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο stokos σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΚΑΛΟ Σ/Κ!- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/stokos/ .-
&*
&* Το χαμομηλάκι ετοίμασε Videos για τη σωματική, σεξουαλική και συναισθηματική Παιδική Κακοποίηση.- Ενημερώσου και, αν θέλεις, προώθησέ τα για να βοηθήσουμε τα παιδάκια όσο μπορούμε1.- Σωματική κακοποίηση: Ενημερώσου και, αν θέλεις, προώθησέ τα για να βοηθήσουμε τα παιδάκια όσο μπορούμε1. Σωματική κακοποίηση: http://hamomilaki.blogspot.com/2009/01/2.html2.1 http://hamomilaki.blogspo...2.2/ Σεξουαλική κακοποίηση (πρόληψη)http://hamomilaki.blogspot.com/2009/02/22.html3. . Συναισθηματική κακοποίηση http://hamomilaki.blogspo...4/. Συναισθηματική-σεξουαλική κακοποίηση http://hamomilaki.blogspot.com/2009/05/blog-post_26.html 5. Παιδική εργασία http://hamomilaki.blogspo.../6. Και το τραγούδι των Scorpions Daddy’s Gir lhttp://hamomilaki.blogspot.com/2009/07/scorpions-daddys-girl-hamomilaki.htmlΤα παιδιά σε ευχαριστούν για την έμπρακτη αγάπη σου :)
από hamomilaki στις 08:15, 10 Ιουλίου 2009
**hi5 Αίτημα για νέο Φίλο από το χρήστη mixalis noro Γεια σου Stamoskal,Θα ήθελα να σε προσθέσω στο hi5 δίκτυο φίλων μου. Θα πρέπει να επιβεβαιώσεις ότι είμαστε φίλοι και ότι θα έρθουμε σε επαφή με περισσότερα άτομα. Σε παρακαλώ να αποδεχθείς ή να απορρίψεις το αίτημά μου χρησιμοποιώντας την τοποθεσία Web hi5:Αποδοχή φίλου»Σε ευχαριστώ,mixalis .-
** &* http://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/2009/07/blog-post_8813.html , .. ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ **~* ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ !!!.. Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2009.-
** I Can Only Imagine: Το θαύμα της Αγάπης
I Can Only Imagine
**2009-07-11
Στις 9/7/2009 εξαφανίστηκε από το σπίτι του στον Νέο Κόσμο ο Αχμάντο Μπανκίν, 16 ετών...
Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε, παρακαλείται…..να καλέσει σε οποιοδήποτε αστυνομικό τμήμα ή στην Ευρωπαϊκή Γραμμή για Τα Εξαφανισμένα παιδιά 116000 .
Fax: 210 7609554
E-MAIL : http://www.blogger.com/sos1056@hamogelo.gr
Ονοματεπώνυμο:
ΑΧΜΑΝΤΟ ΜΠΑΝΚΙΝ
Ημερομηνία Γέννησης:
2/10/1993
Χρώμα μαλλιών:
Μαύρα
Ημερομηνία εξαφάνισης:
9/7/2009
Χρώμα ματιών:
Μαύρα
Στις 9/7/2009 εξαφανίστηκε από το σπίτι του στον Νέο Κόσμο ο Αχμάντο Μπανκίν, 16 ετών. Ο Μπανκίν έχει ύψος 1.80, είναι 75 κιλά, έχει μαύρα μαλλιά και μαύρα μάτια.Ο Αχμάντο Μπανκίν είναι μόνος του στην Ελλάδα χωρίς του γονείς του και δεν έχει ανθρώπους να τον υποστηρίξουν παρά μόνο τον αδερφό του, για αυτό και ο Σύλλογος έχει κινητοποιηθεί μετά από Εισαγγελική Εντολή.Ο αδερφός του Μπανκίν εκφράζει τις ιδιαίτερες ανησυχίες του, διότι ο μικρός Μπανκίν βρίσκεται στην Ελλάδα μόνο τέσσερεις μήνες και δεν γνωρίζει καθόλου ελληνικά. Επιπρόσθετο άγχος προκαλεί η παρόμοιου τύπου εξαφάνιση του ομογενούς του, Χαλίλ Αλέισα, 19 ετών σήμερα, που αγνοείται από τις 22/6/2007.
&* Επιπλέον 90 εκατομμύρια ανθρώπους έθεσε σε καθεστώς απόλυτης φτώχειας, η παγκόσμια οικονομική ύφεση.
Λόγω της οικονομικής ύφεσης
06/07/2009
Ώρα για αφύπνιση ώστε να μην ξαναδούμε ποτέ τέτοιες φωτογραφίες
Επιπλέον 90 εκατομμύρια ανθρώπους έθεσε σε καθεστώς απόλυτης φτώχειας, η παγκόσμια οικονομική ύφεση, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη. Σε εισαγωγικό σημείωμα στην ετήσια έκθεση προόδου του ΟΗΕ, η οποία δόθηκε τη Δευτέρα στη δημοσιότητα στη Γενεύη, ο γενικός γραμματέας Μπαν Κι-Μουν τονίζει ότι οι φτωχοί πολίτες έχουν δεχθεί ήδη πλήγμα από την οικονομική κρίση και καλεί τα πλούσια κράτη να μην «κόψουν» τη βοήθεια που τους χορηγούν.«Ο αριθμός των ανθρώπων που πεινούν και ζουν σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας είναι πολύ μεγαλύτερος, απ’ ό,τι θα ήταν αν η πρόοδος δεν είχε διακοπεί», αναφέρει ο Μπαν.Ο επικεφαλής του διεθνούς οργανισμού κάλεσε τις κυβερνήσεις, που παρέχουν βοήθεια, να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση έργων στις φτωχές χώρες, όπως την κατασκευή αποχωρητήριων για 1,4 δισ. ανθρώπους που δεν έχουν. Τόνισε επίσης τη σημασία συνέχισης των προγραμμάτων για την αύξηση των ποσοστών επιβίωσης στις μητέρες και τα βρέφη και την αντιμετώπιση της πείνας και του υποσιτισμού στα παιδιά.
Αναρτήθηκε από hamomilaki ♀
**Paradox thinks of our days! Τα παράδοξα των καιρών μας!
True thoughts of our daily lives!
Αληθινές σκέψεις της καθημερινής ζωής μας!
ευχαριστούμε, nefeloma
Αναρτήθηκε από hamomilaki ♀
**ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ: (Βιβλίων)
* Αγορά κλιματιστικών: πώς θα δροσιστούμε χωρίς να καταστρέψουμε το περιβάλλον!
* Γιατί δεν πρέπει να εισαχθεί το μάθημα της Γενετήσιας αγωγής στα σχολεία (Συνεργαζόμενοι Ορθόδοξοι Σύλλογοι Λαμίας)
* Δεν επιτρέπεται η αιμοδοσία μετά την Θ. Κοινωνία (Αρχιμ. Νικόδημος Μπαρούσης)
* Στη δίνη του εθνικισμού ο Χριστός και η Παναγία (π. Γεώργιος Δ. Μεταλληνός)
* Επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων «Η Χριστιανική Αγωγή» προς τον ΥΠΕΠΘ για το μάθημα της «Σεξουαλικής Αγωγής»
**ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΡΗΞΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗ ΓΙΑ ΣΚΟΠΙΑΝΟ! Ανακ. Τύπου
ΣΕ ΑΡΧΗΓΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΡΗΞΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ 10ου ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ, Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ, ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ «ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ»!!!
Πίσω του στοιχίζονται ήδη όλες οι Παμμακεδονικές Ενώσεις, η Επιτροπή Μακεδονικού Αγώνα, Σύλλογοι, Φορείς, Ομοσπονδίες και προσωπικότητες της Ομογένειας και της Ελλάδας…
http://www.blogger.com/www.NOIAZOMAI.net .-
**** Νεώτερα για την Υπόθεση του Βάσκο Γκλιγκορίεβιτς – Τι υποστηρίζουν στα Σκόπια για τον Βάσκο .-
&* Πολιτική παρέμβαση Ψωμιάδη στην κυβέρνηση για το Σκοπιανό .-** << Το Κίνημα για την Επαναλειτουργία της Αγίας Σοφίας, που δημιουργήθηκε από Έλληνες μετανάστες των ΗΠΑ ».-
~*
Σχόλια
<< Η πατρίδα είναι το πολυτιμότερο,αγίοτερο και σεβαστότερο αγαθό και είναι πάνω ακόμα και από την μάνα,τον πατέρα και όλους τους προγόνους.Έτσι τη ζωή θεωρούν όλοι οι θεοί και λογικοί άνθρωποι ,» http://snsarfara.blogspot .